Powered By Blogger

środa, 28 listopada 2012

Smutna rzeczywistość.

Nie wiem czy to dobry pomysł, publikować akurat te zdjęcia.
Zapewne będą mi przypominały o tym koszmarnym dniu i co gorsza tej chwili.

Patrząc na ten głupkowaty uśmieszek, czuję poniekąd do siebie obrzydzenie.
Przy okazji, mam straszną ochotę walnąć sobie, prosto w ten durny pecyn ...

SZANUJ I KOCHAJ to co jest dla Ciebie najcenniejsze.
Bo na prawdę wystarczyło tylko kilka godzin, żeby z kimś tak cennym rozstać się.
I mieć tą parszywą świadomość że taka jest niestety kolej rzeczy ...


Ku.wa. Życie jest na prawdę do dupy ....














Płaszcz - osiedlowy sklep.
Dodatki - allegro.
Spódniczka - allegro.
Buty - Centro.
Torba - osiedlowy sklep.

5 komentarzy:

  1. super wyglądasz ;)

    Zapraszam do mnie, do wygrania bon do sklepu: H&M, New Yorker, C&A czy Reserved :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka i buty są rewelacyjne. Fajna stylizacja:) Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam blogowanie:) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna stylizacja, zapraszam do mnie :)

    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa stylizacja
    świetny blog ;)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń